Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Chybějící, nesprávné nebo poškozené zboží v zásilce

V případě, že v zásilce chybí nějaké zboží, bylo vám posláno jiné, než jste si objednali, nebo bylo poškozeno při přepravě, pošlete nám nejpozději druhý pracovní den po převzetí zásilky email na adresu [email protected], obsahující:

  • číslo objednávky
  • název položky, které se problém týká
  • bližší upřesnění problému
  • fotografii poškozené nebo zaměněné položky
  • fotografie balíku (celkový pohled a pohled dovnitř, včetně výplní)
  • fotografii adresního štítku na balíku (v případě poškozeného zboží)

Ozveme se vám co nejdříve a dohodneme se na následném řešení.
Upozornění – v případě neoznámení výše uvedených problémů a nedodání požadovaných fotografií do druhého pracovního dne po převzetí zásilky se považuje dodání zboží za bezproblémové a pozdější reklamace nebude možné uznat.


Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů

Pokud vám zboží z nějakého důvodu nevyhovuje, můžete uplatnit vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Plnou částku za vrácené zboží obdržíte pouze v případě, že zboží bude v originálním obale, nepoužité a nepoškozené. Pokud se nejdříve potřebujete poradit, napište nám email na adresu [email protected]. Pokud chcete zboží vrátit, postupujte následovně:

Jakmile vaši zásilku obdržíme, provedeme kontrolu zboží a nejpozději do 14 dnů zašleme částku na bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři.


Reklamace vadného zboží

Pokud nastane závada na dodaném zboží, máte právo na jeho reklamaci ve lhůtě 24 měsíců od zakoupení. Neposílejte nám zboží zpět bez vyzvání. Nejdříve nás kontaktujte s popsanou závadou na emailu [email protected]. Obratem vyhodnotíme, zda je nutné poslat zboží zpět, nebo Vám zašleme rovnou nový kus.

Upozornění – reklamace se nevztahuje na běžné opotřebení zboží.

Produkt přidán do seznamu přání
Změnit nastavení cookies